Alla inlägg under juni 2011

Av Therese - 22 juni 2011 10:43

I lördags så var det ju dags för det årliga miniloppet i Karlstad å Fabian var anmäld i miniloppet tillsammans med hög med ungar till mina kära kollegor :) Vi hade en FAB dag i solen :)



                      

Av Therese - 17 juni 2011 18:22

ÄNTLIGEN!!!!

Åhh...barnen är så fyllda av denna skolavslutning å har varit i flera veckor nu..inte konstigt, nedräkningen är viktig för många människor..

Hur som..kl 10 stod vi i gympasalen eftersom regnet stod som spön i backen! Det va ju ett klokt beslut att faktiskt se till att vi fick va inne :)

Härliga sånger och lite blåsinstrument och rektorns tal, sen äntligen...

S O M M A R L O V!!!!

Pojkarnas status idag har varit : Bråkiga, allmänt störiga, ruffiga armbågar, ett nyp här å där från Fabian som lärt sig dom bästa av knep från sina 2 äldre bröder :))

Men inget ont som inte har nåt gott med sig, dom är ju världens goaste mellan varven å det får jag försöka leva på å tänka på under dom tuffa stunderna..

Fabian laddar för karlstad minilopp som han ska springa imorrn.."med min Clara" säger han, det är hans gulliga lilla tjejkompis

Nu kom Leo med en stooor godispåse så det ska jag unna mig för idag sprang jag en 6km på 34.14 så på återseende..


Kram



 

 
Av Therese - 16 juni 2011 14:46

Jag har semester!!!

Min första riktiga betalda semester på typ 20 år eller nåt.. Har ju jobbat jämt under sommarn som timvikarie..

Som fastanställd kommer också lyxen :)) Samma lön på kontot varje månad och 4 v semester!!

Nu är det bara kruxet att lära sig ha semester också, vet att det låter skruvat men jag jobbar gärna..

André å Fhilip är inne i en fas av svartsjuka, bråk, fighter, slår varandra med knytnävar osv..

Har lovat mig själv att vara duktig och strukturera upp vardagen, ha tålamod och vara pedagogisk under denna semester och just idag känner jag att det kommer nog att gå sådär... Men skam den som ger sig.. om jag så ska fixa antifightläger med militärisk anda så ska vi nog styra upp denna semester.

Jag kan och dom ska inte få vinna!!!! ;)


Träningen kommer vara min hjälp i detta..

Vidare så har jag kommit in på sökt utbildning :) så till hösten börjar jag min resa till barnspec. usk ser så fram emot å se vad det kan ge...

Dags att servera prinsarna ;) lite mellis..


Kram på er å ha en härlig torsdag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards